Pobyt w naszej bazie noclegowej jest równoznaczny ze znajomością i akceptacją poniższego regulaminu.

 

Dziękujemy za współpracę i życzymy udanego wypoczynku.

 

 

REGULAMIN OŚRODKA

 

§1. Opłaty

1.1.  Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30% kwoty najmu za cały okres pobytu w terminie określonym przez osobę przyjmującą rezerwację.

1.2. Uwaga! W przypadku rezygnacji z wypoczynku zadatek nie ulega zwrotowi.

1.3.  W dniu przyjazdu pobierana jest cała kwota za pobyt, pomniejszona o wpłacony zadatek. Gość zobowiązany jest do zapłaty ustalonej kwoty należności, nawet  jeśli z przyczyn niezależnych od Gościa, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu.

1.4.  Po przyjeździe Klienci zobowiązani są okazać dokument potwierdzający tożsamość przynajmniej jednej osoby zakwaterowanej w domku.

 

§2. Doba pobytu

2.1. Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 15.00 pierwszego dnia pobytu, a kończy się o godz. 10.00 w dniu wyjazdu.  Wczasowiczów kończących wypoczynek prosimy o wymeldowanie się do tej godziny.

 

§3. Cisza nocna   

3.1. Cisza nocna trwa od godziny 23.00 do 7.00 dnia następnego.

 

§4. Odpowiedzialność Gościa

4.1.  Gość bazy noclegowej ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy oraz winy odwiedzających go osób.

4.2.  Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobom naruszającym porządek i zasady regulaminu bez zwrotu opłaty uiszczonej za pobyt.

4.3.  W domku przebywa liczba osób zgodna ze zgłoszeniem rezerwacyjnym.

4.4.  Prosimy o parkowanie wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych.

4.5.  W domkach obowiązuje zakaz :

- palenia papierosów,

- grilowania na tarasie

- zaśmiecania terenu

4.6.  Prosimy o segregację śmieci na surowce (plastik, szkło, papier, puszki) oraz zmieszane.

 

§5. Odpowiedzialność za dzieci przebywające na terenie bazy noclegowej

5.1.  Dzieci powinny znajdować się pod opieką rodziców lub osób, którzy są za nie odpowiedzialne. 

 

§6. Zwierzęta

6.1.  Baza noclegowa akceptuje obecność zwierząt domowych, jednak obowiązkiem Wczasowicza jest trzymanie zwierzęcia na smyczy lub jeśli zwierzę jest puszczone wolno - w kagańcu.

6.2.  Obowiązuje zakaz trzymania zwierząt na łóżkach oraz udostępniania im kocy, które są w wyposażeniu każdego domku.

6.3.  Prosimy o sprzątanie po swoich pupilach na terenie ośrodka.

 

§7. Odpowiedzialność za pozostawione rzeczy

7.1.  Baza noclegowa nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za rzeczy wartościowe pozostawione w pokojach i domkach oraz za ewentualne zniszczenie, uszkodzenie, kradzież samochodu lub innych dóbr przywiezionych przez Gościa na naszą bazę nolegową, ich akcesoriów i zawartych w nich przedmiotów.

 

 

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STREFY WELLNESS

 

1. Wanna jacuzzi oraz sauna są integralną częścią Osady Kukówko.

Strefa czynna w godzinach  16.00 – 20.00

2. Każda osoba korzystająca z jacuzzi i sauny ma obowiązek zapoznać się    

     z Regulaminem.

3. Ze strefy wellness nie mogą korzystać osoby, u których występuje jakakolwiek infekcja wirusowa lub bakteryjna, która może być zaraźliwa dla innych drogą kropelkową lub poprzez płyny/wydzieliny ustrojowe.

4. Za skutki zdrowotne korzystania z jacuzzi oraz sauny korzystający dopowiada osobiście i na własne ryzyko.

5. Dłuższy pobyt w jacuzzi w połączeniu z pobytem w saunie może wywołać przegrzanie organizmu. Symptomy to: drgawki, nagły spadek ciśnienia krwi, zawroty głowy, zasłabnięcia.

6. Przed przystąpieniem do korzystania z wanny jacuzzi oraz sauny użytkownicy

                       zobowiązani są  do:

  • umycia całego ciała mydłem oraz ciepłą wodą.
  • wykonania demakijażu twarzy i szyi.

Osoby, które nie zastosują się do tego punktu regulaminu mogą zostać obciążone kosztami czyszczenia i wymiany wody w jacuzzi. Osoba, która celowo lub mimowolnie zanieczyściła jacuzzi będzie obciążona kosztami wymiany wody i filtrów, tj. 1000 zł. W przypadku dzieci odpowiedzialność ponosi opiekun dziecka.

7. Przed wejściem do wanny jacuzzi oraz sauny należy bezwzględnie zdjąć obuwie.

8. Zaleca się kąpiel w wannie maks. 30 minut.

9. Dzieci do lat 18 mogą korzystać ze strefy wyłącznie pod opieką i nadzorem  rodziców lub  pełnoletnich opiekunów.

10. Po każdym skorzystaniu z wanny jacuzzi należy zakładać pokrywę wierzchnią.

11. Pierwszeństwo komunikacji ma osoba wychodząca z jacuzzi.

12. Należy zachować szczególną ostrożność w miejscach występowania mokrych nawierzchni. Gości obowiązuje także bezapelacyjny zakaz biegania po terenie całej strefy wellness.

13. Skargi i wnioski związane z korzystaniem ze strefy jacuzzi należy zgłaszać właścicielowi

pod nr tel.: 734 169 844

 

Integralna część regulaminu

 Zabrania się

 

14. Zabrania się powodowania sytuacji zagrażających własnemu bezpieczeństwu, bezpieczeństwu innych osób korzystających z jacuzzi, a w szczególności:

  • wchodzenia i wychodzenia z jacuzzi w inny sposób niż poprzez wyznaczone wejścia/wyjścia z zachowaniem szczególnej ostrożności
  • wskakiwania do jacuzzi oraz zanurzania głowy i twarzy
  • wpychania osób do wnętrza jacuzzi
  • zabrania się korzystania z jacuzzi będąc pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających
  • korzystania z jacuzzi i jednocześnie spożywania artykułów spożywczych
  • wnoszenia do jacuzzi jakichkolwiek niebezpiecznych przedmiotów (np. ostrych narzędzi, szkło itp.)
  • wnoszenia do wanny jacuzzi substancji chemicznych np.: mydeł, szamponów, olejków soli kąpielowych
  • przebywania w jacuzzi w pozycji stojącej
  • wylewania wody z jacuzzi
  • siadania na obrzeżu niecki jacuzzi, naruszania konstrukcji wyposażenia jacuzzi nieobyczajnego zachowania bądź zachowania uznawanego za nieprzyzwoite lub obraźliwe
  • wprowadzania zwierząt